دستگاه‌ نانو بروز

فهرست مقاله
5/5

نانو بروز چیست

امروز تصمیم گرفتم در مورد دستگاه‌های مربوط به تکنیک نانو بروز مقاله‌ای بنویسم. هر روز تعداد زیادی پیگمنتر در واتساپ یا اینستاگرام از ما در مورد تکنیک نانو بروز و دستگاه نانو بروز سوال می‌کنند. این تکنیک که توسط مستر امیل ایلهام اغلو به جهان معرفی شد یکی از دوره‌های تخصصی کمپانی فی است. هزینه شرکت در این دوره 2600 یورو است. به این مبلغ باید هزینه سفر و هزینه خرید دستگاه نانو بروز را نیز افزود. این ورکشاپ بطور اختصاصی چندین بار برای ایرانیان در شهر باکو برگزار شده است.

تفاوت نانو بروز و فیبروز چیست

روزانه با پیام‌های زیادی از دوستانی که می خواهند تفاوت تکنیک فیبروز و نانوبروز را بدانند مواجه می‌شوم. تکنیک نانو بروز جدیدترین تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو است که با قلم برقی تاتو یعنی هندپیس انجام می‌شود. اما همانطور که از نامیش پیداست برای نانو بروز ابرو از سوزن نانو استفاده می شود. تکنیک نانو بروز به ظرافت میکروبلیدینگ فیبروز است اما محدودیت‌های میکروبلیدینگ فیبروز را ندارد. تکنیک نانو بروز مناسب پوست‌های چرب است. هاشوری که روی پوست چرب بدون پخش رنگ و به ظرافت روز اول باقی بماند آرزوی خیلی از پیگمنترهاست.

این تکنیک همانند میکروبلیدینگ فیبروز ظریف است و این در دنیای تتو یعنی یک تحول چشم گیر در دنیای میکروپیگمنتیشن. همانند جدیدترین تکنیک پاک کردن تاتو یعنی نانو ریمووال که با سوزن نانو انجام می شود تکنیک نانو بروز نیز با سوزن نانو انجام می شود.

در مقاله «تکنیک نانو بروز» به بررسی تکنیک نانو بروز و مزایا و معایب آن پرداخته ایم.

آموزش نانو بروز

اگر به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت بالا هستید، حتما به دنبال یادگیری تکنیک نانو بروز و الگوهای پیشرفته آن باشید. همۀ ما می‌دانیم که اگر ما برای آموزش خود و یادگیری تکنیک‌های جدیدی همانند بولد بروز ، نانو ریمووال ، فی ریمووال ، فیکانتور و … سرمایه‌گذاری نکنیم، شخص دیگری با این آموزش‌ها و دوره‌ها مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد. شما می توانید این رشته را بصورت تخصصی آموزش ببینید و در کسب‌و‌کار خود بیشتر رشد کنید. همه‌ی ما می‌دانیم که شغل ما شغل پردرآمدی‌ست و ما هرچقدر بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم چندین برابر آن، بازگشت سرمایه خواهیم داشت. ما در آکادمی اسرا حسینی تکنیک نانوبروز را آموزش می دهیم.

رنگهای نانو بروز

روزانه تعداد بسیار زیادی پیام از دوستانی که علاقمند به تکنیک نانو بروز هستند دریافت می‌کنم که در مورد رنگهای نانو بروز سوال می‌کنند. کمپانی فی برای نانو بروز از رنگهای فیکانتور استفاده می‌کند. رنگ های فیکانتور همانند رنگهای فیبروز کیفیت بسیار بالایی دارند. تفاوت رنگهای فیبروز با رنگهای فیکانتور در غلظت آن است. رنگهای فیکانتور رقیق‌تر از رنگ های فیبروز هستند و در ظرف‌های 10 میل عرضه می‌شود. شما از هر رنگ باکیفیتی که در بازار موجود است می‌توانید برای نانو بروز استفاده کنید. اگر رنگ فیبروز دارید می توانید با استفاده از تینر فی رنگ فیبروز را درون تشتک رقیق کنید.

رقیق کننده رنگ
رقیق کننده رنگ
رنگ نانوبروز

دستگاه نانو بروز

دستگاه نانو بروز را می‌توانید از سایت فروش محصولات کمپانی فی یعنی فی‌شاپ اتریش تهیه نمایید. این دستگاه‌ها با نام‌های سیمپلیسیتی مستر و سیمپلیسیتی آرتیست شناخته می‌شوند. قیمت این دستگاه‌های نانو بروز ترتیب 750 و 400 یورو است. البته قابل ذکر است که هزینه آداپتور آن‌ها جدا و حدود 60 یورو است. پس از خرید مبلغ %25 هم به مبلغ نهایی سبد خرید شما افزوده می‌شود که هزینه مالیات بر ارزش افزوده در کشور مبدأ است.
دستگاه SIMPLICITY ARTIST با احتساب هزینه آداپتور و مالیات بر ارزش افزوده 560 یورو و دستگاه SIMPLICITY MASTER هزار یورو می‌شود جدا از سود فروشنده

هزینه ارسال به ایران را هم باید در نظر بگیریم. مهمتر از آن دست و پنجه کردن با گمرک ایران است که هزینه ای معادل هزینه دستگاه را جهت ترخیص دستگاه از شما دریافت می‌کند.

عکس دستگاه نانو بروز
simplicity master

عکس دستگاه نانو بروز

عکس دستگاه نانوبروز
simplicity Artist

عکس دستگاه نانو بروز

نانو بروز
دستگاه نانو بروز

عکس دستگاه نانو بروز

دستگاه نانو بروز SIMPLICITY MASTER

صفحه نمایش دیجیتالی و دکمه سرعت و پاور آن روی هندپیس قرار دارد.موتور این دستگاه آلمانی است و کلیه گواهینامه های لازم را در سراسر جهان در اختیار دارد.
19 نوع مختلف از کارتریج های بسیار دقیق به این دستگاه می‌خورد. قیمت این کارتریج‌ها به طور قابل توجهی پایین‌تر از قیمت کارتریج های تولید شده در آلمان است. کارتریج ها دارای محفظۀ بهداشتی سیلیکونی هستند. دستگاه نانو بروز SIMPLICITY MASTER بهترین گزینه برای متخصصین پوست و زیبایی‌ست. دستگاه دارای یکسال گارانتی است و هیچ لرزشی ندارد.
قیمت این دستگاه با توجه به وضعیت دلار و یورو در ایران نزدیک به شصت میلیون تومان است.

دستگاه نانو بروز SIMPLICITY ARTIST

صفحه نمایش دکمه سرعت و دکمه روشن و خاموش این دستگاه همانند دستگاه SIMPLICITY MASTER روی هندپیس قرار دارد. موتور این دستگاه کره ای است و در کره ساخته شده است. این دستگاه برای افرادی که به تازگی وارد دنیای PMU می‌شوند یک گزینه بسیار عالی‌ست و به راحتی می‌توان از آن برای میکرونیدلینگ نیز استفاده نمود. همانند دستگاه سیمپلیسیتی مستر 19 نوع کارتریج های به این دستگاه می‌خورد. پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه Simplicity Master است.
با توجه به تجربه ای که از کار کردن با این دستگاه داریم پیشنهاد ما به شما به هیچ وجه خرید این دستگاه نیست

خرید دستگاه نانو بروز

برای خرید دستگاه نانو بروز میتوانید به واتساپ اسرا حسینی پیام دهید و در دوره های تخصصی ما شرکت نمایید. در این دوره ما به شما دو روش جهت نانو بروز ابرو آموزش می دهیم . دستگاه مناسب این تکنیک را در دوره به شما معرفی می کنیم . از آنجایی که هزینه تجهیزات رشته تاتو صورت بسیار بالاست . اگر توانایی خرید دستگاه کمپانی را ندارید ، می توانید روش کار کردن با دستگاه نانو و سوزن نانو را در آکادمی اسرا حسینی بیاموزید و یک دستگاه نانو بین 4 میلیون تا 8 میلیون تومان تهیه نمایید.

نانو بروز اسرا حسینی

هر گردی گردو نیست . بسیاری از دستگاههای حال حاضر دارای سوزن نانو هستند اما استبلایزر مخصوص نانو بروز به سوزن هر دستگاهی نمی خورد. ممکن است هاشور بسیار ظریف باشد اما تکنیک نانو بروز نیز متفاوت است. ما روشی را به هنرجویان خود آموزش می دهیم که با استفاده از یک دستگاه 4 تومانی کاری با کیفیت دستگاه 60 میلیون تومانی ارائه دهند

تفاوت دستگاه نانو بروز با دستگاه‌ نانو

این دستگاه دارای کیفیت بالایی ست. مهمترین وجه تمایز دستگاه نانو بروز قطعه لرزش‌گیری ست که بطور اختصاصی برای کارتریج‌های این دستگاه ساخته شده است! از مزیت‌های این استبلایزر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- بهترین راه برای کاشت رنگدانه بهتر در پوست‌های مشکل‌دار
2- بهترین راه برای کاشت رنگدانه در پوست‌های چرب
3- کنترل عمق سوزن در هر نقطه از ابرو
4- دستیابی به خطوطی ظریف و طبیعی
5- پیش رفتن با الگویی منظم و چشم‌نواز
و خب چه چیزی بهتر از PHI STABILIZER !
مطمئنا این تکنولوژی رؤیای هر پیگمنتری را محقق کرده است. پس پیشنهاد می‌کنم این فرصت بی‌نظیر را برای بالا بردن کیفیت کارتان از دست ندهید.

سوزن نانو بروز

شاید شما از خودتان بپرسید که برای ارائه خدماتی با کیفیت نانو بروز وجود این دستگاه الزامی است. باید بگویم تقریبا بله! استبلایزرهایی که در کنترل لرزش دست و سوزن به ما کمک زیادی می‌کنند برای این کارتریج ساخته شده‌اند. اما اگر شرایط تهیه این دستگاه را ندارید دستگاههای موجود در بازار را که دارای سوزن نانو هستند از دست ندهید. وجه تمایز سوزن نانو بروز با سایر سوزنها در ضخامت آن است. ضخامت سوزن نانو 0/18 میلی متر است در صورتیکه ضخامت سایر سوزن‌های تک‌سر 0/3 میلی متر است. تقریبا دو برابر سوزنهای نانو بروز! چه چیزی بهتر از این! مطمئنا خطوطی که با سوزن‌های نانو انداخته می‌شود بسیار ظریف‌تر است.

قیمت نانو بروز ابرو

جهت دریافت خدمات نانو بروز ابرو لطفا با آکادمی و سالن زیبایی اسرا حسینی در تماس باشید. ما با بهترین رنگهای اورجینال آلمانی و آمریکایی دنیا و با کیفیت ترین سوزنهای دنیا آماده ارائه خدمات به شما هستیم

این مقالات را هم بخوانید
درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
جهت استفاده از تمامی امکانات سایت نظیر خرید محصول، دانلود فیلم های آموزشی رایگان و گذاشتن دیدگاه ثبت نام الزامی است
لطفا شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید تا کد تایید برای شما SMS گردد
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
اسکرول به بالا